OPĆI UVJETI KORIŠTENJA
1. OPĆE ODREDBE
1.1. Ovim općim uvjetima korištenja aplikacije za sudjelovanje u LOYALTY programu (dalje u tekstu: Opći uvjeti) uređuju se uvjeti pod kojima društvo ARGENTUM d.o.o., Ulica Vjekoslava Klaića 23, OIB: 14922557579 (dalje u tekstu: Društvo), dozvoljava i omogućava korištenje aplikacije odnosno kreiranje Korisničkog računa za sudjelovanje u LOYALTY programu.
1.2. Aplikacija je primjenjiv računalni program koji je dizajniran za Korisnike proizvoda na prodajnim mjestima ili na web stranici www.argentum.hr koji imaju mobilne telefone podobne za njezinu instalaciju, tako da im omogućava sudjelovanje u LOYALTY programu Društva.
1.3. Društvo zadržava pravo u svakom trenutku, bez prethodne najave i obrazloženja, onemogućiti korištenje aplikacije, povući ju iz opticaja ili zamijeniti drugom aplikacijom.
1.4. Društvo zadržava pravo u svakom trenutku, bez prethodne najave i obrazloženja, ukinuti aplikaciju kao i ukinuti LOYALTY program ili izmijeniti opseg, način i vrstu pogodnosti koje program pruža u LOYALTY programu.
1.5. Svi prigovori, upiti i prijedlozi koji se odnose na sudjelovanje u LOYALTY programu i/ili korištenje aplikacije, dostavljaju se na e-mail adresu: [email protected]
1.6. Društvo će na prigovore koji su vezani uz sudjelovanje u programu i/ili korištenje aplikacije odgovoriti u zakonom predviđenom roku.
2. SUDJELOVANJE U LOYALTY PROGRAMU
2.1. Aplikacija je namijenjena instalaciji na mobilnim telefonima koji podržavaju njezinu instalaciju te je dostupna bez naknade na AppStore i Google Play servisima.
2.2. Zahtjev za izdavanje Korisničkog računa dostupan je u aplikaciji. Svakoj pristupnici pridružen je po jedan Korisnički račun jedinstvenog broja od 8 znamenaka, ograničen e-mail adresom, a koji je povezan s predmetnom pristupnicom.
2.3. Svaki Korisnik dužan je istinito i potpuno ispuniti sve obvezne podatke iz pristupnice. Korisnik je odgovoran za točnost i istinitost podataka iz pristupnice te Društvo ne preuzima nikakvu odgovornost u pogledu istinitosti i točnosti tih podataka.
2.4. Prije slanja ispunjene pristupnice, Korisnik mora proučiti ove Opće uvjete i s njima se suglasiti. Ako Korisnik nije suglasan s ovim Općim uvjetima, neće moći pristupiti aplikaciji. Opći uvjeti kupnje koji se nalaze na web stranici www.argentum.hr čine sastavni dio ovih Općih uvjeta.
2.5. Ako je Korisnik suglasan s ovim Općim uvjetima te je ispunio sve ostale obvezne podatke na pristupnici, Korisnik klikom na za to predviđeno polje, zahtijeva dostavu aktivacijskog koda.
Podnošenjem zahtjeva za dostavu aktivacijskog koda, Korisnik dostavlja podatke iz pristupnice Društvu, a Društvo mu na e-mail adresu navedenu u pristupnici dostavlja aktivacijski kod. Unosom aktivacijskog koda u za to predviđeno mjesto, Korisnik potvrđuje da je vlasnik e-mail adrese koju je upisao u pristupnicu.
Unošenjem aktivacijskog koda i klikom na polje “Prijava“, Korisnik još jednom potvrđuje da je suglasan s ovim Općim uvjetima.
2.6. Po zaprimanju pristupnice, Korisniku se, putem aplikacije, izdaje Korisnički račun koji može odmah početi koristiti.
2.7. Korisnik je dužan čuvati lozinku i onemogućiti njezino saznavanje bilo kojoj neovlaštenoj trećoj osobi, obzirom da lozinka omogućava pristup Korisničkom računu.
2.8. Od kreiranja Korisničkog računa u aplikaciji, svaka kupovina na prodajnim mjestima Društva pri kojoj je Korisnički račun predočen zaposleniku Društva radi sudjelovanja u LOYALTY programu bit će povezana s Korisničkim računom, tako da će se na njemu evidentirati bodovi koji su ostvareni ili utrošeni prilikom te kupnje.
2.9. Korisnik koji želi ostvariti pogodnosti LOYALTY programa pri kupnji putem web stranice www.argentum.hr mora se prijaviti svojim Korisničkim računom.
Bodovi ostvareni ili iskorišteni tijekom kupnje putem web stranice automatski će se evidentirati na Korisničkom računu. Kako bi iskoristio sve prednosti LOYALTY programa, Korisnik treba osigurati da je prijavljen u svoj račun prilikom svake transakcije.
3. SAKUPLJANJE I KORIŠTENJE BODOVA TE DRUGE POGODNOSTI SUDJELOVANJA U LOYALTY PROGRAMU
3.1. Korisnici ostvaruju bodove na Korisničkom računu na temelju iznosa pojedinačne kupnje, prema sljedećim pravilima:
- Kupnjom od 0,01 € do 19,99 €: Korisnik ne ostvaruje pravo na bodove.
- Kupnjom od 20,00 € do 39,99 €: Korisnik ostvaruje 1 bod.
- Za svakih dodatnih potrošenih 20,00 € iznad iznosa od 39,99 €: Korisnik ostvaruje dodatni 1 bod (npr. kupnja od 60,00 € donosi 3 boda).
Bodovi se prikupljaju na Korisničkom računu Korisnika i vrijede do kraja iduće godine od kupnje, no njihovo trajanje se produljuje po istom principu ako Korisnik napravi novu kupnju.
Za svakih potrošenih 20,00 € dobiva se 1 bod. Kad se bodovi troše od strane Korisnika prilikom kupnje tada 1 bod iznosi 1,00 €.
3.2. Društvo zadržava pravo povremene aktivacije posebnih promocija koje omogućuju Korisnicima ostvarivanje dodatnih bodova prema posebnim pravilima te će o njima biti informirani putem aplikacije.
3.3. Ako su bodovi sakupljeni kupnjom proizvoda od strane Korisnika, kasnije vraćeni uz povrat novca, bodovi ostvareni tom kupnjom se brišu s Korisničkog računa prilikom povrata proizvoda iznad 19,99 €.
3.4. Sakupljene bodove nije moguće zamijeniti za gotovinu, poklon bon, niti uplatiti na račun bankovne kartice.
Popusti, odnosno pogodnosti koje proizlaze iz LOYALTY programa mogu se kombinirati i dodati drugim popustima, akcijama i sniženjima (posebnim oblicima prodaje). Korisnik ima pravo iskoristiti samo jedan kupon pri jednoj kupnji na web stranici www.argentum.hr ili na prodajnim mjestima Društva.
3.5. Stanje bodova na Korisničkom računu moguće je provjeriti u aplikaciji na mobilnom telefonu, na web stranici www.argentum.hr ili na prodajnim mjestima Društva.
3.6. Svi prigovori na stanje bodova od strane Korisnika upućuju se Društvu na e-mail [email protected]
3.7. Društvo može odlučiti omogućiti druge pogodnosti sudjelovanja u programu, o čemu obavijest Korisniku može biti dostavljena kroz aplikaciju ili na e-mail adresu Korisnika navedenu u pristupnici.
4. OBVEZE KORISNIKA
4.1. Korisnički račun smije koristiti samo osoba koja je na pristupnici označena kao Korisnik.
4.2. Korisnik je dužan onemogućiti korištenje Korisničkog računa neovlaštenoj osobi te je dužan bez odgode prijaviti oštećenje, gubitak kao i otuđenje mobilnog telefona na kojem je instalirana aplikacija na gore navedeni e-mail Društva.
4.3. Društvo ne snosi odgovornost za bodove koji su utrošeni do trenutka prijave zlouporabe odnosno gubitka mobilnog telefona.
4.4. U slučaju prijave zlouporabe ili gubitka mobilnog telefona, Društvo će blokirati taj Korisnički račun i na e-mail adresu Korisnika dostaviti broj i lozinku novog Korisničkog računa.
5. BRISANJE LOYALTY PROGRAMA
5.1. Korisnik može otkazati svoj Korisnički račun putem aplikacije, odabirom opcije "Brisanje računa" unutar sekcije "Moji podaci". Za pokretanje postupka brisanja računa, Korisnik mora pritisnuti gumb "Brisanje", čime započinje proces trajnog uklanjanja računa i svih s njim povezanih bodova.
Kako bi potvrdio zahtjev za brisanje, Korisnik je dužan kliknuti "DA", nakon čega će dobiti e-mail s aktivacijskim kodom.
Konačno brisanje Korisničkog računa bit će izvršeno nakon što Korisnik potvrdi zahtjev putem e-maila i unese aktivacijski kod. Društvo će deaktivirati Korisnički račun na dan zaprimanja valjano potvrđenog zahtjeva.
5.2. U slučaju sumnje da se Korisnički račun koristi protivno ovim Općim uvjetima, Društvo može prema vlastitoj procjeni i bez prethodne najave onemogućiti njegovo korištenje, o čemu će dostaviti obavijest na e-mail adresu Korisnika navedenu u pristupnici.
5.3. Ako Društvo odluči iskoristiti svoje pravo iz ovih Općih uvjeta može izjavom, putem aplikacije ili e-mail porukom dostavljenom na e-mail adresu Korisnika, izjaviti otkaz LOYALTY programa, uz omogućavanje prava iz ovih Općih uvjeta u primjerenom roku.
6. ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA
6.1 Opći podaci o obradi osobnih podataka
Društvo se kao voditelj obrade osobnih podataka LOYALTY programa obvezuje štititi privatnost i osobne podatke Korisnika aplikacije LOYALTY programa u skladu s važećim zakonodavstvom o zaštiti osobnih podataka, uključujući Opću uredbu o zaštiti podataka (GDPR).
Svi podaci o Korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo ovlaštenim osobama kojima su ti podatci nužni za obavljanje posla iz njihove nadležnosti. Zaposlenici i poslovni partneri voditelja obrade odgovorni su za pridržavanje načela zaštite privatnosti. Uz sve navedeno, naglašavamo kako su zaposlenici voditelja obrade osobnih podataka potpisali Izjave o povjerljivosti, dok je sa svim partnerima koji nam pomažu da ova aplikacija funkcionira na očekivani način potpisan Ugovor o obradi i dijeljenju podataka.
Ako nas želite kontaktirati u vezi vaših osobnih podataka, molimo vas da koristite sljedeće kontakt podatke:
ARGENTUM d.o.o.
Ulica Vjekoslava Klaića 23
10 000 ZAGREB
OIB: 14922557579
Službenika za zaštitu podataka možete dobiti na: [email protected]
6.2 Svrha obrade osobnih podataka
Osobni podaci Korisnika prikupljaju se u svrhu omogućavanja korištenja LOYALTY programa, uključujući izdavanje i upravljanje virtualnim karticama, praćenje sakupljenih bodova, obavještavanje Korisnika o pogodnostima programa, marketinške aktivnosti (npr. obavijesti o promocijama, novim proizvodima i uslugama), kao i izravnu komunikaciju s Korisnicima.
Društvo ne obrađuje više osobnih podataka nego što je doista potrebno za ostvarivanje svrhe odnosno za vaše sudjelovanje u nekoj aktivnosti unutar aplikacije LOYALTY programa. Osobni podaci neće se koristiti u druge svrhe.
6.3 Vrste prikupljenih osobnih podataka
Kod prijave u LOYALTY program vjernosti u svrhu omogućavanja korištenja virtualne kartice prilikom kupovine i ostvarenja pogodnosti, obradit ćemo sljedeće osobne podatke: ime, prezime, datum rođenja, adresa i kućni broj, broj telefona, e-mail, spol.
Također, za Korisnike koji se odluče ostvariti posebne pogodnosti iz našeg LOYALTY programa obrađujemo i kao opcionalan podatak o datumu godišnjice posebnog događaja, GPS lokacija, preferencije i navike Korisnika.
6.4 Pravna osnova obrade osobnih podataka
Vaše podatke obrađujemo jer je obrada nužna za izvršavanje ugovora u kojem ste kao ispitanik stranka, odnosno kako bi se poduzele radnje na zahtjev ispitanika prije sklapanja ugovora. Vaše podatke čuvamo do odjave iz LOYALTY programa, odnosno do otkaza ugovora.
Kada osobne podatke obrađujemo za slanje općih marketinških obavijesti (reklama), promotivnih ponuda, provedbu anketa, slanje kupona putem e-pošte, SMS poruka ili LOYALTY aplikacije, ili u određenim slučajevima, putem telefona onda to radimo temeljem legitimnog interesa. Korisnik LOYALTY programa može u bilo kojem trenutku može prigovoriti na obradu koje se temelji na legitimnom interesu voditelja obrade.
Slanje personaliziranih marketinških obavijesti (reklama) putem e-pošte, SMS poruka ili LOYALTY aplikacije temelji se na privoli Korisnika.
Niste obvezni dati svoju privolu za primitak personaliziranih obavijesti o svim našim proizvodima i uslugama. Ako ne želite dati svoju privolu, nećete primati personalizirane obavijesti o svim našim ponudama. Primat ćete samo ponude proizvoda i usluga vezano za pogodnosti koje pruža LOYALTY program vjernosti te obavijesti o članstvu u našem programu vjernosti.
Ako se obrada temelji na vašoj privoli, imate pravo u bilo kojem trenutku povući privolu. O povlačenju privole potrebno je obavijestiti voditelja obrade na e-mail: [email protected] ili na adresu Ulica Vjekoslava Klaića 23, 10000 Zagreb. Takvo povlačenje neće utjecati na zakonitost obrade na temelju privole prije njezina povlačenja.
Vaši osobni podaci mogu se obrađivati u različite svrhe, ako je to neophodno za poštivanje zakonskih obveza (npr. za dostavljanje podataka sudovima ili organima kaznenog progona), ako ste pristali na odgovarajuću obradu ili ako je obrada na drugi način zakonita prema obvezujućim propisima. Ako se podaci obrađuju u drugu svrhu, prije obrade pružit ćemo vam informacije o toj drugoj svrsi te sve druge relevantne informacije.
6.5 Razdoblje čuvanja osobnih podataka
Osobni podaci Korisnika bit će pohranjeni i obrađivani tijekom trajanja sudjelovanja Korisnika u LOYALTY programu. Nakon prestanka sudjelovanja, osobni podaci bit će pohranjeni samo u onoj mjeri u kojoj je to potrebno za ispunjenje zakonskih obveza Društva (npr. računovodstvenih obveza).
6.6 Prava Korisnika u vezi s osobnim podacima
Korisnici imaju pravo na pristup svojim osobnim podacima, pravo na ispravak ili brisanje podataka, pravo na ograničenje obrade, pravo na prijenos podataka i pravo na prigovor na obradu podataka. Korisnici mogu ostvariti svoja prava putem postavki aplikacije ili kontaktiranjem službenika za zaštitu osobnih podataka na e-mail [email protected] ili putem pošte na adresu Ulica Vjekoslava Klaića 23, 10000 Zagreb.
6.7 Sigurnost osobnih podataka
Društvo poduzima odgovarajuće tehničke i organizacijske mjere kako bi zaštitilo osobne podatke Korisnika.
Osobne podatke koje prikupimo o vama čuvamo u sigurnom okruženju. Vaši osobni podaci su zaštićeni od neovlaštenog pristupa, otkrivanja, uporabe, izmjena ili uništenja od strane bilo koje organizacije ili pojedinca.
6.8 Prijenos osobnih podataka
Društvo može prenositi osobne podatke Korisnika na ovlaštene treće strane (npr. pružatelje usluga hosting-a, marketinške agencije) koji će obrađivati podatke u ime Društva. Takvi pružatelji usluga bit će obavezani ugovorom koji osigurava zaštitu osobnih podataka Korisnika.
Ovlaštene treće strane možda će trebati pristupiti ili pohraniti osobne podatke ako to zahtijevaju ili dopuštaju obvezujući propisi (npr. državna tijela, sudovi, vanjski savjetnici i druge treće osobe koje se smatraju javnim tijelima).
7. ZAVRŠNE ODREDBE
7.1. Za sudjelovanje u LOYALTY programu ne plaća se nikakva naknada.
7.2. Društvo zadržava pravo u svakom trenutku izmijeniti ili ukinuti ove Opće uvjete s ili bez zamjene novim općim uvjetima, o čemu će obavijest objaviti na mrežnim stranicama, a može je dostaviti i putem aplikacije.
7.3. Prvim korištenjem aplikacije odnosno Korisničkog računa nakon izmjene ovih Općih uvjeta, Korisnik pristaje na tako izmijenjene Opće uvjete, odnosno nove opće uvjete.