Natrag Filteri
Besplatna dostava iznad 40,00 €
Kako naručiti proizvod?

Postupak online kupovine se sastoji od 3 jednostavna koraka: (1) odaberite nakit, (2) dodajte nakit u košaricu, (3) odaberite način plaćanja i potvrdite narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-poštu s pregledom narudžbe na e-adresu koju ste naveli prilikom prijave. Nakon toga narudžbu stavljamo na slanje i ona za nekoliko dana dolazi na željenu adresu. Slikovne prikaze svakog koraka online kupovine pogledajte ovdje.

Kako ću znati jeste li zaprimili moju narudžbu?

Kupac će elektronskom poštom biti obaviješten o potvrdi narudžbe (elektronička poruka koja sadrži izabrane artikle). Ako poruku ne primite, preporučujemo da provjerite pretinac "Neželjena pošta" (Junk mail). Zbog različitih postavki mreže ili računala tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbe. Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na [email protected] ili pozivom na broj 0800 5959
Ako ste se registrirali za kupovinu u online trgovini, možete jednostavno pregledati svoje narudžbe na profilu koji ste kreirali.

Što učiniti kada proizvod trenutačno nije dostupan?

Kada proizvod trenutačno nije dostupan možete ostaviti vašu adresu e-pošte te ćemo vas obavijestiti o dostupnosti. U slučaju da se proizvod ne može isporučiti, proizvod ćemo povući iz ponude online trgovine.

Moram li se registrirati za online kupnju na Argentumu?

Za naručivanje i kupnju artikala na Argentum web-shopu, možete koristiti svoj račun ili pristupiti web stranicama kao gost. Preporučujemo - otvaranjem računa imate mogućnost pregledavati i mijenjati vaše podatke, pratiti status vaše narudžbe, kreirati liste želja za buduće kupnje i podsjetnike za vama važne događaje.

Kako mogu otkazati narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati slanjem na [email protected]

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbu više nije moguće promijeniti. Sve dodatne informacije možete dobiti slanjem na [email protected]

Kako mogu promijeniti adresu za dostavu nakon što sam potvrdio/la narudžbu?

Ako ste dobili potvrdu putem e-pošte, adresa za dostavu je poslana dostavnoj službi. Kada vas kontaktira dostavna služba možete napraviti izmjenu adrese dostave (npr. adresa dostave na posao).

Što ako nestane zaliha naručenog proizvoda?

U slučaju da Argentum d.o.o. iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti djelatnik Argentum d.o.o. u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.

Mogu li kupiti proizvode kao tvrtka, dobiti R1 račun?

Da, jednostavno tijekom narudžbe potrebno je ispuniti podatke o tvrtki. Svi registrirani korisnici u meniju „Osobni podaci“ trebaju ispunite informacije o tvrtki a zatim u procesu kupnje kada se unose podaci o kupcu treba označiti „Trebam R1 račun“.

Kako mogu naručiti graviranje na proizvodu?

Graviranje možete naručiti prilikom potvrđivanja narudžbe tako da u rubriku „Poruka za web shop“ napišete što želite gravirati. Naglasite želite li pisana ili tiskana slova te koju je stranu proizvoda potrebno gravirati. Dajemo jedan primjer na slici niže...

Graviranje proizvoda nudimo samo na posebno označenim artiklima za sve načine plaćanja osim pouzećem.

Graviranje proizvoda iz kategorije Personalizirani nakit se definira direktno na stranici proizvoda.

Za sve dodatno bit ćemo u kontaktu.

Poruka za graviranje na artiklu

Koje načine plaćanja omogućujete

Omogućujemo sljedeće načine plaćanja:

  • kreditnim karticama jednokratno ili na rate
  • KEKS Pay
  • PayPal
  • plaćanje pouzećem
  • virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom 
Koji su uvjeti plaćanja kreditnim karticama

U Argentum Internet trgovini moguće je plaćati debitnim i MasterCard, Visa, Visa Premium, Maestro, Diners kreditnim karticama jednokratno ili obročno prema slijedećim uvjetima:

  • Zagrebačka banka za Visa i MasterCard na 2-6 rata
  • Privredna banka za Maestro, Visa Premium i Visa na 2-6 rata 
  • Erste banka za Maestro, Diners, Visa i MasterCard na 2-6 rata

Minimalan iznos obročne kupnje karticom Zagrebačke banke je 13,27 eura, karticom Erste banke je 30 eura.

Kupovina u našoj internet trgovini je sigurna. Koristimo Corvus sustav koji nudi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka. Brojevi kreditnih kartica ne čuvaju se u sustavu, a njihov upis štiti se enkripcijom podataka.

Plaćanje prilikom preuzimanja

Za slučaj dostave na kućnu adresu korisnik isključivo plaća gotovinom (bez dodatnih provizija dostavnoj službi).
 

Koji je način dostave?

Za sve proizvode naručene u online trgovini dostava je moguća putem GLS dostavne službe.

Nakon što je narudžba obrađena putem SMS poruke primit ćete broj paketa i link za praćenje pošiljke. 

Koji su troškovi dostave?

Cijena dostave je navedena je u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja, a cijena dostave iznosi:

  • GLS dostava na kućnu adresu 3,90 €
  • GLS dostava paketomat 3,20 €

Za narudžbe u vrijednosti iznad 40,00 € cijena dostave je besplatna.

Dostava paketa se vrši putem dostavne službe GLS Hrvatska i raspoloživa je na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske osim na pojedinim otocima.

Koje je vrijeme isporuke narudžbe?

Rok isporuke za artikle kupljene u online trgovini je 2-5 radnih dana, odnosno rok počinje na dan potvrde narudžbe ili prvi radni dan nakon podnošenja narudžbe.

Proizvodi koji imaju doradu na zahtjev kupca, kao što su izrada ogrlice ime, graviranja, povećanja ili smanjenja proizvoda, imaju produženo vrijeme isporuke.

Informacije o statusu paketa uvijek možete provjeriti na stranicama našeg partnera - GLS pratite paket online.

Dostava na kućnu adresu – što treba znati?

Dostava na kućnu adresu će se obaviti uz prethodnu najavu dostavnog službenika (za Argentum dostavu obavlja tvrtka GLS). 
U slučaju da kupac ne preuzme paket u prvom dogovorenom roku, dostavljač će direktno dogovoriti s kupcem drugi pokušaj dostave. Ako nakon drugog pokušaja dostave pošiljka ponovno ne bude isporučena, vraća se u sjedište prodavatelja.

Informacije o statusu paketa uvijek možete provjeriti na stranicama našeg partnera - GLS pratite paket online.

Kako mogu vratiti proizvode kupljene u Internet trgovini?

Proizvode možete vratiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe, bez potrebe za obrazloženjem. Proizvod ili proizvodi moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.
Povrat proizvoda možete obaviti slanjem povrata poštom (trošak povrata snosi kupac) na adresu: Argentum d.o.o., Zavrtnica 17 (zgrada 2), 10000 Zagreb

U slučaju povrata proizvoda poštom, molimo ispunite i pošaljite obrazac o jednostranom raskidu ugovora.
Podrazumijeva se da je kupac pravovremeno vratio robu ako je poslana prije isteka roka od 14 dana. Kao datum otpreme vrijedi datum kada je pošta datirana od strane pružatelja dostavnih usluga.
 

Reklamacija proizvoda – na osnovi prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka

Ako proizvod vraćate na osnovi prava na garanciju ili zbog materijalnog nedostatka, možete ga s računom poslati poštom sa potrebnom dokumentacijom na adresu: Argentum d.o.o., Zavrtnica 17 (zgrada 2), 10000 Zagreb
Reklamacija na osnovi prava na garanciju odnosi se na proizvode koji imaju sastavni dio mehanizam i čine proizvod cjelovitim (ručni satovi) te ste ustanovili da ne funkcioniraju besprijekorno. Jamstvena prava možete isključivo zatražiti u našim poslovnicama (za proizvode kupljene u poslovnicama) i Internet trgovini (za proizvode kupljene u Internet trgovini).
Reklamacija na osnovi prava zbog materijalnog nedostatka može se prijaviti u roku od 2 godine od predaje proizvoda u posjed.
Da biste ostvarili prava iz materijalnog nedostatka, obvezni ste pismeno obavijestiti pružatelja usluge o nedostatku na [email protected], detaljno ga opisati i pružatelju usluge omogućiti pregled proizvoda. 
Dokumentacija potrebna za reklamaciju proizvoda: račun kupljenog proizvoda (za artikl kupljen u internet trgovini to je broj narudžbe) i ispunjena izjava (preuzmi obrazac za reklamaciju).
U slučaju slanja robe poštom, troškove dostave snosi kupac. Ako je materijalni nedostatak opravdan, troškovi dostave će biti nadoknađeni kupcu. Kupac će biti obavješten o rješenju prigovora u roku od 15 dana od primitka proizvoda u trgovini.

Zašto još nisam dobila/dobio povrat novca?

Povrat sredstava vrši se u roku 14 dana od dana primanja obavijesti o raskidu ugovora pod uvjetom vraćanja proizvoda. Pružatelj usluge zadržava pravo na zadržavanje povrata primljene uplate do trenutka preuzimanja vraćenih proizvoda ili dok kupac ne priloži dokaz da je proizvode poslao natrag pružatelju usluge. 

Imam oštećenje na kupljenom artiklu i što sada?

Imate pravo birati zamjenu, popravak odnosno uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene kupljenog artikla. U slučaju da izaberete neku od ponuđenih opcija, a mi vam ne možemo ostvariti vaše pravo u razumnom roku, vratit ćemo vam novac.
Omogućujemo vam i da odmah tražite povrat novca.
U cilju brzog i efikasnog otklanjanja eventualnih nedostataka molimo da nam opišete nedostatak i kontaktirate našu korisničku službu kako bismo dogovorili pregled proizvoda i utvrdili radi li se o materijalnom nedostatku. Možete nam poslati kupljeni artikl u Sjedište, a nakon pregleda artikla ćemo vam se javiti kako biste znali na koji način je riješen vaš zahtjev. Naravno, u slučaju uvažavanja reklamacije svakako ćemo vam vratiti novac.

Koje načine plaćanja omogućujete?

Plaćanje je moguće izvršiti:

  • kreditnim karticama jednokratno ili na rate
  • KEKS Pay
  • PayPal
  • plaćanje pouzećem
  • virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom
Koji su uvjeti plaćanja kreditnim karticama?

U Argentum Internet trgovini moguće je plaćati kreditnim karticama obročno prema slijedećim uvjetima:

  • Zagrebačka banka za Visa i MasterCard na 2-6 rata
  • Privredna banka za Maestro, Visa Premium i Visa na 2-6 rata
  • Erste banka za Maestro, Diners, Visa i MasterCard na 2-6 rata

Minimalan iznos obročne kupnje karticom Zagrebačke banke je 13,27 eura, karticom Erste banke je 30 eura.

Kupovina u našoj internet trgovini je sigurna. Koristimo Corvus sustav koji nudi najviše standarde zaštite i privatnosti podataka. Brojevi kreditnih kartica ne čuvaju se u sustavu, a njihov upis štiti se enkripcijom podataka.

Kako mogu naručiti graviranje na proizvodu?

Graviranje možete naručiti prilikom potvrđivanja narudžbe tako da u rubriku „Poruka za web shop“ napišete što želite gravirati. Naglasite želite li pisana ili tiskana slova te koju je stranu proizvoda potrebno gravirati. Dajemo jedan primjer na slici niže...

Graviranje proizvoda nudimo samo na posebno označenim artiklima za sve načine plaćanja osim pouzećem.

Graviranje proizvoda iz kategorije Personalizirani nakit se definira direktno na stranici proizvoda.

Za sve dodatno bit ćemo u kontaktu.

Poruka za graviranje na artiklu

Zatvori

Nužni kolačići su nam potrebni kako bi stranica funkcionirala na ispravan način te kako bismo u što većoj mjeri održali sigurnosne standarde pridržavajući se svih važećih propisa.

Ova kategorija kolačića može se nazivati i tzv. kolačićima treće strane. Kolačići društvenih mreža i marketinški kolačići se koriste u svrhu reklamiranja i prilagođavanja sadržaja korisniku. Koriste se i za ograničavanje oglasa. Moramo Vas obavijestiti da prilikom korištenja ove kategorije kolačića može doći do prijenosa podataka u treće zemlje.

Ova kategorija kolačića može se nazivati i tzv. kolačićima treće strane.  Funkcionalni kolačići nam omogućuju da se na web servisu sačuvaju informacije koje su prethodno upisane (primjerice korisničko ime ili jezik) te da poboljšaju mogućnost pružanja bolje usluge. Moramo Vas obavijestiti da prilikom korištenja ove kategorije kolačića može doći do prijenosa podataka u treće zemlje.